کاربرد استخر پیش ساخته جهت پرورش ماهی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

استخر پیش ساخته پرورش ماهی را می توان یک محصول پرطرفدار دانست که بسیاری از افرادی که در حال پرورش آبزیان می باشند نیاز به این دسته از محصولات دارند که علاوه بر کیفیت بالا ،‌ دارای قیمت مناسبی نیز باشد . استخر پیش ساخته را می توان یک محصول پرکاربرد برای این نیاز دانست که بسیاری از افراد برای پرورش ماهی از استخر پیش ساخته اینتکس و یا استخر پیش ساخته فلزی استفاده می کنند . شرکت اینتکس تهران یکی از فروشندگان محصولات شرکت intex می باشد که این محصولات شامل انواع استخر های بادی و فلزی و پیش ساخته نیز میباشند که بسیاری از این استخرهای پیش ساخته برای پرورش ماهی های خود استفاده می کنند . استخرهای پیش ساخته عموما دارای بدنه هایی از جنس پی وی سی برزنتی بوده و از استحکام بالایی در برابر اشیاء نوک تیز و همچنین ضربه برخوردار می باشند . 

 

این بدنه های پی وی سی دارای الیاف ابریشمی نیز می باشند که به این الیاف سرتاسر لایه های پی وی سی کشیده شده اند و به مقاومت محصول در برابر فشار آب و ضربه بالا برده است . بخش های کناری و کف این استخر های پیش ساخته نیز از همین جنس بوده و مقاومت لازم برای استفاده بعنوان پرورش ماهی را نیز دارند . این بدنه های پی وی سی به طور کامل در برابر برخورد انواع آبزیان و همچنین آب های مختلف از جمله آب شور مقاومت کامل را داشته و می توانید با خیال آسوده از این محصولات برای کاربردهای متنوع استفاده نمایید . همچنین این بدنه های پی وی سی برزنتی به طور کامل در برابر آفتاب و همچنین باران و شرایط جوی مختلف مقاوم می باشند و می توانید این محصولات را در طی سال استفاده کنید و مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد . 

 

پایه های استفاده شده در این استخر های پرورش ماهی از فلز گالوانیزه مقاوم بوده و این پایه ها نیز به طور کامل در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین تابش مستقیم آفتاب مقاوم می باشند . این فلز در برابر این شرایط می تواند نتیجه خوبی را برای شما به نمایش بگذارد و از فرسایش و یا زنگ زدگی جلوگیری خواهد شد . همچنین این پایه ها به طور کامل در برابر خمیدگی و یا شکستن مقاوم بوده و می توانید با خیال آسوده از این محصول استفاده نمایید . 

 

جهت خواندن ادامه مقاله به لینک زیر مراجعه نمایید:

کاربرد استخر پیش ساخته جهت پرورش ماهی





:: برچسب‌ها: کاربرد استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته , فروشگاه استخر پیش ساخته , اینتکس , فروشگاه اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 14 آذر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی